maandag 13 april 2015

Het Enige Echte Mandala Kleurboek van BBNC !


Ik had al een aantal kleurboeken met mandala's er in
maar die lagen maar steeds in de kast stof te happen,
Mijn eerst gekleurde mandala 
Totdat ik Het enige Echte Mandala Kleurboek van BBNC uitgevers tegen kwam
De platen die er in stonden spraken me direct al aan..
Wauwww wat een mooi boek!!!!!..





Heb eerst een makkelijke gekleurd.. Tenminste dacht dat die makkelijk was....
Via een facebook pagina heb ik meegedaan aan een kleuropdracht met voor af gekozen kleuren...
Ben begonnen maar het resultaat was ik beslist niet tevreden mee....
Maar heb hem af! En vind hem nog steeds niet mooi gelukt.... Maar het moest me toch ooit lukken???...


blauw bruin tinten 














Later heb ik nog een keer mee gedaan aan een kleuropdracht in de kleuren blauw en bruin .... en het resultaat was verbluffend
en kreeg de smaak te pakken.....Toen ik merkte dat stift bij mij doordrukte.... Heb ik me er een nieuw boek  bijgehaald... Zo ben ik er toch zeker van dat ik iedere plaat kan kleuren..
Ook al is hij aan de andere kant doorgedrukt.... Ik probeer mezelf nu aan te leren als ik met stift kleur om de eerste laag te laten drogen..
en daarna evt de volgende laag aan te brengen... ik merk nu wel dat het haast niet meer  doordrukt ...
maar soms heel soms als ik wat minder geduld heb om de eerste laag te laten drogen dan drukt ie door.....


stabilo88 fineliner 

 Het enige echte mandala kleurboek bestaat uit meer dan 70 kleurplaten die allemaal weer anders zijn getekend...
Hij is mooi groot van formaat en er staat van priegel tot makkelijk in... voor ieder wat wils dus!




regenboog kleurtjes 





Zelf ben ik er dus achter gekomen dat ik een mandala super leuk vind wanneer er verschillende tinten van 1 kleur worden gebruikt...
En de regenboog kleurtjes blijven me aanspreken...
Vaak vragen mensen Hoe kleur je een Mandala.. Eigenlijk zijn daar geen vereisten aan verbonden .. Gewoon je gevoel volgen en kleuren hoe jij het leuk vind ... Wil je 2 kleuren gebruiken doe je dat en wil je er 10 gebruiken kan dat ook!! 

Ben je nieuwsgierig geworden naar het enige echte Mandala kleurboek? Hij is te bestellen via bol.com voor 12,50






Geen opmerkingen:

Een reactie posten