zondag 12 april 2015

Denksport Tijd voor kleur !


Ook Denksport kan natuurlijk niet achter blijven in de rage

ze hebben 4 leuke boeken uitgebracht  die per 8 weken uit komen
Tijd voor kleur (4,95)
Kleur! in t klein (3,95)
Logisch kleuren en tekenen (4,95)
magisch kleurboek (4,25)






Zelf Haal ik iedere 8 weken tijd voor kleur
Gekleurd met stabilo 88 
Heb nu eenmaal de tik als ik deel 1 heb ,wil ik de overige delen ook er zijn inmiddels 3 delen verschenen ....
Wat mij direct opviel aan het boekje dat ik het vrij dun papier vind ... en met stift drukt het bij mij door...
hoop voor de toekomst dat ze er ander papier voor gaan gebruiken maar miss komt het ook door mijn manier van kleuren .. Voor de rest vind ik er super leuke platen in staan..Er zitten veel platen in die afwisselen ... van priegel tot wat makkelijker... voor ieder wat wils





Het denksport boekje is zowel te koop bij denksport zelf... de boekhandels ,maar heb ze inmiddels ook bij de supermarkt gespot...


Gekleurd met stabilo 68 en zilver gelpen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten