dinsdag 11 juli 2017

Winactie Phoenix Bakery Lekkere CakePops

We zijn natuurlijk heel erg blij dat we na veel moeite eindelijk de naamsverandering is gelukt op onze Facebookpagina. Om dit te vieren met jullie mogen we van Phoenix Bakery 12 Cakepops weggeven. Heerlijk toch!!! Wie wil deze lekkere prijs niet winnen :p.


Wat je er voor moet doen: 
Like het bericht op onze Facebookpagina en like de pagina. 
Like de pagina van Phoenix Bakery   (hele leuke pagina, ze maakt taarten, popcakes en cupcakes voor iedereen in heel Nederland, Sorry Belgische leden helaas kunnen jullie niet mee doen aan deze actie) Bij 350 Likes geven zij deze prijs weg
Het delen van deze actie wordt zeer gewaardeerd!


Hieronder een kleine uitleg over Phoenix Bakery: 

11 jaar gelden ben ik begonnen met het bakken van mijn dochters verjaardagstaart. Daarvoor wel eens gewoon wat gebakken maar n wilde ik iets bijzonder maken. Het was een uitdaging die ik zeker niet uit de weg ging. Eerst via het internet recepten en andere dingen opgezocht. En het werd een succes. Eerst in klein voor familie en vrienden. Sinds 2 jaar ben ik ook voor anderen aan het bakken buiten de familie. Het is een uit de hand gelopen hobby geworden. Niets is te gek voor mij. Elke taart of popcakes of wat de mensen bestellen aan lekkers wordt met liefde door mij gemaakt. 
Wat kan je allemaal bestellen: een mooie heerlijk taart, voor verjaardag, bruiloft, jubileum of een bedrijfsfeest of gewoon om dat je er zin in heb. Niks is te gek. Je mag je eigen idee geven.

Winactie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen