zaterdag 13 mei 2017

WINACTIE WIN WIN WIN

opslaan en printen maar 
Namens Karin Huiberts mogen we een leuke winactie houden. 
Zie hieronder wat je moet doen om leuke prijzen te winnen. Om meerdere mensen de kans te geven om wat te winnen hebben we 3 prijzen om weg te geven.

1e prijs: een set van 12 A3 kleurplaten voor volwassenen
2e prijs: een set van 12 A5 kleurplaatkaarten voor volwassenen
3e prijs: een set van 6 A6 kaarten en enveloppen


Wat moet je doen om te winnen. Kleur deze kleurplaat zo leuk en mooi mogelijk in. Karin en team Perfectsweetcolors zullen de winnaars gezamenlijk  uitkiezen. Jullie heb 2 weken de tijd om deze kleurplaat te kleuren. Op zondag 28 mei zullen we de winnaars bekend maken.De prijs zal opgestuurd worden door Karin. 

Like onze Facebookpagina en onze Facebookgroep daar worden wij blij van :)


Hieronder nog wat informatie over Karin:

Mijn naam is Karin Huiberts. Ik woon in het Betuwse plaatsje Ochten. Speciaal voor jullie, omdat het vandaag en de komende dagen lekker weer is, hebben de dames van Perfectweetcolors en ik een kleurplaat ter beschikking gesteld. Hoe leuk is dat!!. Deze kleurplaat komt uit mijn nieuwe boek Kleur & MIKS kleuren voor volwassenen. Het boek is bijna klaar om gedrukt te worden. Om dit boek onder aandacht te brengen ben ik een project gestart op Voor de kunst met als doel de kosten van het drukken te genereren. Het gaat om veel geld en zonder hulp kan ik dat niet betalen. Willen jullie a.u.b. ook een kijkje nemen op:Voordekunst . Daar vertel ik meer over het boek en kan je meteen zien wie ik ben :)

5 opmerkingen:

  1. Succes allemaal! Ik ben heel erg benieuwd naar de resultaten.
    Groetjes en mooi weer, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal tof zijn om in te kleuren, vlug eerst uitprinten en de inkt een beetje laten drogen eerst, lol. Dank je voor de leuke prent en de kans om mee te doen aan deze wedstrijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan... veel kleurplezier, we zijn reuze benieuwd naar het eindresultaat.
      Heb je ook al op Voordekunst gekeken? Deze kleurplaat komt uit dat boek!

      Verwijderen
  3. Als je hem afdruk is hij maar ongeveer 10/15 klopt dat ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor hij is gewoon A4.. ik denk dat je een instelling moet aan of uiteten?

      Verwijderen