zondag 12 februari 2017

Het vragenuurtje van Marco en Anoek

Wie ben je?
Marco Laros vader van 3 kinderen en getrouwd Wat is je favoriete boek?
action zeeman en Johanna Bashford Wat doet kleuren met je?
het maakt mijn Hoofd leeg en gebruik het als training om mijn ogen op ( scherp ) te houden ( zeer visueel beperkt ) Wat is je lievelings kleur en zie je dit ook terug in het kleuren?
rood geel blauw Welke kleuren gebruik je nooit?
zwart bruin


Op welke kleurplaat die je hebt gekleurd ben je het meest trots?
mijn geheime tuin speciaal editie plaat met dat vogel huisje
Waar kleur je het liefst mee stift of kleurpotlood?
stiften twin makers gel glitter stiften ( action ) fineliner Hema Heb je ook een favoriete merk om mee te kleuren?
action twinmakers en fineliner Hema Waar haal jij je boeken (winkel) of kleurplaten ( site) ?
altijd in de winkel zelf moet eerst zien wat ik koop Welk boek(en) staat er nog op je verlanglijstje?
da's een goede vraag haha heb de serie die ik heel graag wilde compleet ( gekregen van 3rde ) zelfs Mensen die net beginnen met kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan?
koop eerst met kleinere party voor dat je gelijk veel koopt en er achter af niks mee kunt doen Heb je zelf een blog of of of? zoja link

wees welkom in de gekleurde woonkamer kleur platen voor volwassen let wel alles en iedereen is welkom in onze gekleurde woonkamer ook je eigen creatie vinden wij zeer interessants heel veel gekleurde groetjes Marco en Anoek












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen