zondag 20 maart 2016

Het vragenuurtje met Anneke Stolk

Wie ben je?
Mijn naam is Anneke Stolk, ik ben 58 jaar en sinds afgelopen 22 december 2015 getrouwd met mijn lieve man Arie.
Wij wonen in Hoorn (NH) een heerlijke en fijne plaats om hier te wonen, in onze flat en uitkijkend op het IJsselmeer.
Helaas loop ik zelf al ruim 2 jaar in de WW, en om werk te vinden valt niet mee, ik heb van alles gedaan in werk zoals koffiedame / cateringverzorgster/ schoonmaak en gastvrouw, maar helaas na een aantal en verschillende contracten te hebben gehad lig je er weer uit, en dat is erg jammer... Maar ik verveel mij niet hoor! zoals jullie kunnen zien.


Mijn favorieten boek:
Dat zijn er zoveel, maar ik geef "de verborgen oceaan" op.

Wat doet kleuren met je?
Kleuren ik vindt het een hele fijne en rustgevende bezigheid en ik kan mij er goed mee ontspannen., met soms heerlijk muziek op de achtergrond.

Wat is je lieverlings kleur en zie je dit ook terug in het kleuren? 
Lievelingskleur;  warm rood/ paars/lila .



Welke kleuren gebruik je nooit?
Kleuren die ik nooit gebruik zijn hoofdzakelijk Grijs/ Geel/ Zwart.

Op welke kleurplaat die je hebt gekleurd ben je het meest trots? 
De tijger met die mooie ogen en de poezen met die mooie ogen... dat spreekt mij erg aan.


Naast het kleuren doe ik ook nog aan Haken, dit vindt ik ook een leuk bezigheid en 1 x per maand komen we met een groepje vrouwen bij elkaar en dan zitten wij in het haakcafe in Hoorn heel gezellig is dat. En dat is s`avonds van 18.30 tot 21.00 daar geniet ik ook altijd weer van..


Waar kleur je het liefst mee stift of kleurpotlood? 

Ik kleur het liefs met kleurpotlood, op 1 of andere manier met stiften geeft het niet een goed gevoel bij mij.

Heb je ook een favoriete merk om mee te kleuren?

Ik kleur met Bruynzeel (keverblik) en Bruynzeel Softfeel die kleuren echt heerlijk, en ik heb een paar kleuren van Carn`d`ache dat vindt ik echt super, en daar ben ik verder voor aan het doorsparen om meerdere kleuren te kunnen kopen.

Waar haal jij je boeken (winkel)  of kleurplaten ( site) ?
De boeken haal ik o.a. bij Boekenvoordeel  en de Action vandaan ,en de kleurplaten van Pinterest.

Welk boek(en) staat er nog op je verlanglijstje? 
Welke boeken staan nog op mijn lijstje? Ja heel veel!! Ik vindt alles zo mooi, maar o.a. "mijn geheime tuin"- "" dikke dames XXL kleurboek"- Artistiek kleurboek voor volwassenen. zo,n lijstje heb ik thuis liggen.

Mensen die net beginnen met kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan? 
Mensen die met een hoop vragen zitten raad ik aan:
Niet schroomen om te vragen gewoon doen, desnoods met een priveberichtje op Facebook of vriendschapsverzoekje sturen.
Ik zelf vindt dit geen probleem vraag gerust, als je elkaar helpen kan is toch alleen maar mooi...


Heb je zelf een blog of of of? zoja link

Ik heb zelf geen blog , ik zou dit wel willen aanmaken maar ik weet niet precies hoe het werkt, daar moet ik rustig voor gaan zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen