zondag 29 november 2015

Wat is de bedoeling van het vragen uurtje?


Ik ben al een tijdje aan het brainstormen hoe ik de leden van onze Facebookgroep meer kan betrekken met mijn blog.toen kwam ik op het idee om een vragen uurtje te plaatsen op mijn blog.


Het idee is om iedere zondag een interview met 1 persoon online op de blog te plaatsen.
Ik stuur hierbij een aantal vragen naar 1 van onze leden per inbox fb of mail.
Die dan zo uitgebreid mogelijk beantwoord worden.(met foto,s van je mooiste creatie,s )
Die zou ik dan graag terug willen ontvangen op zaterdag (per mail)  zodat hij zondags online kan.



Vanessa ging als eerst van start en volgende week komen er zelfs 2 online.



Lijkt het je leuk om ook een keer in de spotlights te staan?
Neem dan gerust contact op via het contact formulier links op deze pagina  onze facebookgroep of per mail: jacquelinenorder1978.jn@gmail.com











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen