vrijdag 4 september 2015

Oproep voor kleurbenodigheden voor vluchtelingen Wie wil helpen? ...

Al een paar weken zien we op verschillende media de verschrikkelijke beelden van de vluchtelingen
Wat moeten deze mensen een vreselijke tijd achter de rug hebben .. en dan nog de tijd die komen gaat

Zelf woon ik in de buurt van Ter Apel en kreeg dus mee dat er verschillende hulp actie,s op gang zijn...
En als kleurambassadeur zijnde lijkt mij dit wel actie die ook voor mij is weggelegd
vandaar deze korte blog  met de hulpvraag.

1 van de personen die een hulp actie heeft opgezet is Annelies Wiersma  Ik hoop via deze weg mijn steentje bij te kunnen dragen
en dat hier veel reacties op zullen volgen   Lees hier haar oproep :

Aangemoedigd door Afina Bos van AZC in Ter Apel bedacht ik deze actie.
 Deze kleurboeken (45 stuks) gaan naar de mensen toe die daar worden opgevangen.
Nu nog kleurpotloden inzamelen. Help je mee?
Alvast heel hartelijk dank, ik zal zorgen dat ze in ter Apel terecht komen!
De asielzoekers kunnen wel wat kleur in hun leven gebruiken.
Ze zijn heel blij om iets te doen te hebben, want het is daar wachten, wachten en wachten.
Kleuren ontspant en verzet de zinnen. Het is ook een prettige manier om je even in te 'verliezen'.
En een leuke kennismaking met de Nederlandse dieren (deel 1)


Wil je een donatie doen Heb je miss nog ergens oude kleurpotloden liggen?
Doneer ze dan aan mensen die ze heel goed kunnen gebruiken...
Jullie kunnen Annelies bereiken via haar fb pagina :Annelies Wiersma

En anders mogen jullie mij via mijn prive facebook ook benaderen
of vul hier links op de pagina even het contactformulier in .. dan mail ik u spoedig terug

Mochten er bedrijven zijn die ook iets willen doneren dan bent u natuurlijk van harte welkom om dat te doen....
Benader Annelies of mij ( Jacqueline ) Dan even via Facebook of het contact formulier links op deze pagina 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen